
יעד מידן
פסיכולוג קליני מומחה ומדריך. מנהל ״חברותא״.
צוות המטפלים בחברותא הם פסיכולוגים מורשים בעלי נסיון והכשרה. אנו שמים דגש רב על מומחיות, מקצועיות, נסיון ואתיקה.
פסיכולוגית התפתחותית מומחית
מטפלת באומנות (MA)
פסיכולוג קליני וחינוכי מתמחה
פסיכולוג קליני מתמחה
פסיכולוגית קלינית וחינוכית מתמחה
פסיכולוגית קלינית מומחית
פסיכולוגית חינוכית מומחית
פסיכולוגית קלינית מומחית
פסיכולוג קליני מתמחה
פסיכולוגית התפתחותית מומחית
פסיכולוגית חינוכית מומחית ומדריכה
פסיכולוגית קלינית מומחית
פסיכולוגית קלינית מתמחה
פסיכולוגית קלינית מתמחה
מומחה בנוירולוגית ילדים / יועץ לצוות
פסיכולוג קליני מומחה ומדריך. מנהל ״חברותא״.
^יעד הוא מנהל ומייסד מרכז "חברותא". בעל ניסיון טיפולי עשיר כפסיכולוג בטיפולים קבוצתיים וטיפולים פרטניים בילדים, זוגות, מבוגרים, הדרכות הורים וליווי מערכות חינוכיות. כמו כן הוא עובד עם ספורטאים מצטיינים מתחומים שונים. גישתו הטיפולית היא דינאמית אך הוא משלב גם טכניקות התנהגותיות-קונגטיביות ועוד. תפיסת עולמו המקצועית והאישית מאמינה שטיפול מהווה גשר בין עולמות ודרך נהדרת לבניית קשר, אמון וחיבורים. יעד פיתח גישה טיפולית אינטגרטיבית ייחודית המשלבת גישות טיפול פסיכודינאמיות והתנהגותיות לטיפול קבוצתי. גישה זו מיושמת בהצלחה במרכז "חברותא" ובצוותים טיפוליים שונים ברחבי הארץ. כמו כן, יעד שותף במחקר אמפירי ראשוני על יעילותה של שיטה זו עם חוקרים נוספים. מחקר זה כבר העלה תוצאות ראשוניות מרשימות באשר ליעילות הטיפול הקבוצתי. את ההסמכה הוא רכש בתואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון בנגב ובתואר שני בפסיכולוגיה קלינית-חינוכית באוניברסיטת חיפה. את תהליך ההתמחות הקלינית הוא עבר בתחנת גבעת חיים איחוד ובבית חולים שער מנשה. הוא בעל הסמכה כמדריך בפסיכותרפיה. בנוסף הוא בעל ניסיון רב במסגרות חינוכיות רבות ובתי ספר. כיום, הוא הפסיכולוג של בית הספר מבואות עירון בעין שמר.פסיכולוגית התפתחותית מומחית
^בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית מאוניברסיטת חיפה. מאבחנת ומטפלת בילדים בגילאי 0-9 שנים המתמודדים עם קשיי שינה, אכילה וגמילה, קשיים חברתיים ותקשורתיים, קשיים בוויסות הרגשי, קשיי קשב וריכוז, בעיות התנהגות וקשיים בקשר בין הורה לילד. עורכת אבחונים להערכה קוגניטיבית, רגשית ותקשורתית (אוטיזם) וטיפוליים פרטניים, דיאדיים והדרכות הורים. התמחתה ב"תחנה לטיפול פסיכולוגי התפתחותי" בחיפה ובמכון להתפתחות הילד של קופת חולים מאוחדת. "הזמן הכי טוב לשתול עץ הוא לפני חמישים שנה. הזמן השני הכי טוב לשתול עץ הוא עכשיו. אני מאמינה שטיפול מוקדם, בשלב ההריון, ההורות והינקות יכול למנוע בעיות מורכבות יותר ולהשיג לבלוב וצמיחה מיטבית בעתיד!".פסיכולוג קליני וחינוכי מתמחה
^גידי הוא פסיכולוג בעל הכשרה בטיפול דינאמי ובטיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT). גידי בעל ניסיון בטיפול בילדים, נוער ומבוגרים, הדרכות הורים וליווי של מערכות חינוך שונות (גיל הרך, חינוך מיוחד). את ההסמכה הוא רכש בתארים ראשון ושני במכללה האקדמית של תל אביב-יפו. את תהליך ההתמחות הקלינית והחינוכית הוא עבר בתחנת העמקים אשר בגלבוע. גידי מאמין כי הטיפול מהווה אבן דרך חיונית ליצירת קשרים מכילים ומפרים בין אדם לסביבתו וכי המטפל צריך להביא עמו מחויבות, אמינות ומוטיבציה רבה להצלחה הטיפולית.פסיכולוגית קלינית מומחית
^פסיכולוגית קלינית מומחית. בעלת תואר דוקטור (Ph.D.) מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שם למדה לתואר ראשון בפסיכולוגיה ומדע המדינה, לתואר שני בפסיכולוגיה קלינית ולתואר שני במדע המדינה. במהלך התמחותה עבדה במחלקות אשפוז ילדים ונוער, ובתחנות לבריאות הנפש בקרית גת ובנהריה. דנה מטפלת בילדים, מתבגרים ומבוגרים. דנה עובדת גם כעמיתת מחקר במכון הישראלי לדמוקרטיה. היא לימדה באוניברסיטת Tufts בבוסטון. היא פרסמה ספרים ומאמרים במגוון נושאים ("כבוד האדם כערך עליון בטיפול הרפואי", "על הזר שבתוכנו", "אבל, מלנכוליה ואמביוולנטיות", "למה אין אחים בספרות ילדים העברית?").פסיכולוגית קלינית מומחית
^טל התמחתה במרפאה לבריאות הנפש בבית חולים רמב"ם, מחלקה פסיכיאטרית, ובמרכז חירום לילדים בסיכון. צברה נסיון בטיפול במבוגרים הזקוקים לעזרה במגוון מצבי חיים כגון דיכאון, חרדה,קושי במציאת משמעות, אובדן ועוד. כמו כן צברה ידע רב בהתמודדות עם ילדים ונערים הנמצאים במצבי סיכון או מתמודדים עם דחיה חברתית, חוסר יציבות וקושי במציאת ביטחון ושייכות בעולם. מטפלת בחברותא בילדים, מתבגרים, מבוגרים והדרכות הורים. היבט מרכזי של עבודתה הוא ילדים ונערים הנמצאים על הרצף האוטיסטי, וסיוע להם ולמשפחותיהם להכיל את הקשיים הנגזרים מהתמודדות זו, אך גם להכיר בייחודיות שהולכת יד ביד עם חיים על הרצף. "האבסורד הוא, שדווקא שאני מקבל את עצמי כמו שאני, אז אני מתחיל להשתנות". זה משפט המלווה אותי רבות בעבודתי המקצועית. רבות אני נתקלת במטופלים או הורים לילדים שמרגישים לחץ גדול מבפנים ומבחוץ לשנות את עצמם או ילדיהם כדי להתאים טוב יותר למה שהחיים דורשים מהם. אני מציעה לילד ולהוריו מקום של קשר בו אפשר לחשוף את כל הצדדים בציפיה לקבלה לא שיפוטית ומתוך כך להצמיח שינוי שמרכך ומקל את הקשיים שהיום-יום עשוי לזמן לנו."פסיכולוג קליני מתמחה
^יותם בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהמרכז הבינתחומי-הרצליה. יותם מטפל בגישה הדינמית ובעל הכשרה בטיפול התנהגותי – קוגניטיבי (CBT). בעבר התמחה בנווה מלכישוע אשר בגלבוע, ובעל ניסיון בטיפול בנוער ומבוגרים המתמודדים עם קשיי וויסות, התמכרויות וקשיים חברתיים. "המפגש הטיפולי מהווה קרקע להתפתחותן של גמישות מחשבתית ויצירתיות. אני מאמין כי באמצעות יכולות אלו, מתאפשרת התבוננות מחודשת בעולמינו הפנימי והאופן בו הוא משפיע על חיי היום-יום ויחסינו עם הסביבה."פסיכולוגית חינוכית מומחית ומדריכה
^עירית היא פסיכולוגית בעלת נסיון טיפולי עשיר ומגוון. היא עובדת עם קבוצות, ילדים, בני נוער, הורים וצוותים חינוכיים. לאורך השנה עבדה במספר שירותים פסיכולוגים חינוכיים, ליווי של מסגרות חינוכיות והתמקדות טיפולית בגיל הרך ובחינוך המיוחד. בשנים האחרונות, עירית מדריכה צוותים של פסיכולוגים מתמחים וצוותים טיפולים מגוונים. במהלך השנים, היא עסקה בניהול והובלה של תחום העבודה הטיפולית בגיל הרך בזכרון יעקב. עירית היא פסיכולוגית העובדת בגישה הדינאמית ומשלבת גם טכניקות התנהגותיות וקוגניטיביות, היפנוזה, טיפולים דיאדיים, התערבויות נרטיביות ואסטרטגיות ועוד. תפיסת עולמה המקצועית מתייחסת למכלול ההיבטים בחיי המטופל בתוך חדר הטיפול ומחוצה לו והיא מקפידה על חשיבה משותפת ויצירתית עם האנשים המשמעותיים בחיי המטופל. את ההסמכה היא רכשה בתואר ראשון באוניברסיטת בן גוריון ובתואר שני באוניברסיטה העברית בירושליים בפסיכולוגיה התפתחותית. כמו כן, היא בוגרת בית הספר לפסיכותרפיה – המדרשה הגבוהה לפסיכולוגיה חינוכית.פסיכולוגית קלינית מומחית
^עובדת עם ילדים, נוער ומבוגרים. לצליל הכשרה בטיפול דינמי, טיפול דיאדי וטכניקות CBT. היא מטפלת מתוך גישות אלו, ומשלבת אותן בהתאם לצורך ולמקרה. לצליל נסיון בעבודה עם ילדים (כולל הגיל הרך), נוער ומבוגרים ובתהליכי ליווי הורים, בתחומי קושי שונים. בין השאר עבדה עם אוכלוסיות במצבי משבר נפשי (אקוטי וכרוני), נוער בסיכון, הפרעות אכילה ואנקופרזיס. צליל מתמחה במרפאת ילד ונוער של משרד הבריאות ביפו. במקביל היא מלווה מסגרות חינוך בלתי-פורמליות בקיבוצים. היא בעלת B.A. בפסיכולוגיה בהצטיינות מהמרכז הבינתחומי הרצליה, ו- .M.A בהצטיינות בפסיכולוגיה קלינית-חינוכית מטעם אוניברסיטת חיפה. "מה שאין ברצוננו לדעת על אודות עצמנו, מופיע כלפי חוץ כגורלנו"/ קרל יונג. אני מאמינה שטיפול הוא הזדמנות. הזדמנות בה מטפל יכול להתייצב לצד, עבור המטופל, נאמן לשקט ולהתחזקות שלו. להתבוננות הטיפולית יש פוטנציאל מרפא; להתבונן באופן מודע על תהליכים שנעשו עד כה באופן אוטומטי, ולבחון כיצד והאם הם משרתים אותנו. אני מאמינה שדרך הבנה אמפטית, שהיא אבן היסוד של קשר טיפולי, יכול להתרחש תהליך של גילוי והתפתחות.פסיכולוגית קלינית מתמחה
^עובדת עם מבוגרים ובני נוער. שרית עובדת בגישה דינמית מעמיקה, תוך שילוב אלמנטים מגישות ממוקדות יותר מעולם ה-cbt. הבחירה בגישה המתאימה היא גמישה, ונעשית בהתאם לצרכי המטופל. שרית עובדת במרפאה לבריאות הנפש של כללית במשגב, עם אוכלוסיה מגוונת מאוד. בעבודתה הטיפולית מתמקדת במצבי משבר, דיכאון לאחר לידה, קשיים בהורות וביחסים בינאישיים, הפרעות חרדה ושאלות של גיבוש זהות. שרית למדה תואר ראשון בפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה, ותואר שני בפסיכולוגיה קלינית במרכז האקדמי רופין. ״בעיניי העבודה הטיפולית היא מסע משותף, שמטרתו להכיר ולהבין את האופן בו אנו פועלים, את המניעים שלנו, ואת ההקשר בו הבחירות שלנו נעשות. בתוך המרחב הטיפולי מתאפשרת חקירה, התבוננות וחיבור טוב יותר לעצמנו. בחסות הקשר הטיפולי שנוצר, אנו לומדים לקחת שהות לפני שנפעל על אוטומט, להגמיש דפוסים ישנים וליצור מרחב שמאפשר הקלה ומעט יותר חופש.